miércoles, 25 de enero de 2017

A Coruñako bidaiariekin hizketan

Kaixo guztioi!

Atzo gogoratzen duenez bazala, A Coruña hiria bisitatzen geunden, haren portua eta hondartzak ikusi genituen. Badakizuenez bezala, ez genuen gure bisita amaitu, eta hirian jarraitzen dugu. 

Gaur galdetuko diegu beste bidaiari batzuei zer pentsatzen duten A Coruña egin duten bizitaz. Horretarako hotel batzuetara goaz haien bila. Ea zer esaten diguten!

NH La Coruña Atlántico hotelean gaude, Mónica Rodriguez, Sevillatik etorritako bidaiaria, gure elkarrizketan parte hartzera eskaini da, eta hau egon gara hitz egiten:

Ni: -Aupa, nola duzu izena?
Mónica: -Kaixo, Monica dut izena, Mónica Rodriguez.
Ni: -Kaixo Mónica, ni Iñaki dut izena, nondik zatoz ba?
Mónica: -Sevilla hiritik nator.
Ni: -Oh zer nolako hiri polita! Konta ahal iezaiguzu nolakoa izaten ari zure esperientzia A Coruña hirian?
Mónica: -Noski! Guk orain dela 3 egun lurreratu ginen hiri honetan, egazkinez etorri ginen. Oso hiri lasaia eta atsegina da, gainera bidaiaria oso ondo zainduta dago.
Ni: -Zer aspektutan?
Mónica: -Aireportutik irten bezain laster hainbat konexio autobusak zeuden hiriarekin konektatzeko eta prezioa nahiko moldatuta zegoen. Gainera autobus edo taxi gidariak edo kaletik topatzen dituzun pertsonak laguntzera eskaintzen dira denbora osoan beti irribarre batekin. Gusto bat da!
Ni: -Pozten naiz! Ea, zer pentsatsen duzu hiriari buruz?
Mónica: -Izugarri ondo daude! Oso ondo! Ah zer nolako lorategiak ditu! Primeran zainduta daude! Hiria? Oso hiri garbia da, udalako zerbitzu asko daude garbitzen ia denbora osoan.
Ni: -Ez dakizu nola pozten naizen hori entzuteaz! Ni ere bisitan nabila eta! Eta eguraldia? Badakizu hemen etortzeaz gaun euritakoarekin etorri behar zarela...
Mónica: -Ba ez dakit, baina 3 egun hauetan ez du euririk egin. Tira, lainotuta egon da eta beste batzuetan eguzkia atera da baina ez dugu arazorik izan faktore horrrekin.
Ni: -Orduan primeran, ezta? Beno, hemetxe amaitu behar dugu elkarrizketa, eskerrik asko zure denbora galdera hauek erantzuten ematea. Hurrengorarte!
Mónica: -Agur!

Eta hau izan da esan digutena. Gaurkoz hemen amaitzen dugu, hurrengoan gehiago jarraituko dugu hiri honetan zehar. Ondo izan !


5 comentarios: